Вівторок, 22.09.2020, 12:10
Вітаю Вас Гість | RSS

Потіївське навчально-виховне об’єднання

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 72
Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0
Форма входу

Батькам

РЕКОМЕНДАЦІЇ БАТЬКАМ ЩОДО ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ПРОФІЛАКТИКИ РОЗПОВСЮДЖЕННЯ КОРОНАВІРУСНОЇ ХВОРОБИ (COVID-19)

 

До закладу освіти не допускаються особи, в яких є симптоми гострого респіраторного захворювання (кашель, нежить, утруднене дихання) або підвищена температура тіла.

Учасникам освітнього процесу рекомендується дотримуватись соціальної дистанції не менше 1,5 м.

Усі особи мають знаходитися у приміщеннях закладів освіти в захисних масках (одноразових чи багаторазового використання, у тому числі виготовлених самостійно), за винятком перебування учнів під час навчальних занять.

У кожного здобувача освіти має бути щонайменше дві захисні маски (на день) та індивідуальний пакет для їх зберігання. Захисну маску необхідно змінювати кожні чотири години. Захисна маска має щільно прилягати до обличчя, повністю закривати рот і ніс. Перед заміною маски руки дезінфікуються антисептиком. Необхідно забезпечити дітей індивідуальними засобами для дезінфекції рук (антисептиками), вологими/паперовими серветками, пляшками води. 

Необхідно попередити учнів, щоб вони не ділилися шкільним приладдям (олівцями, лінійками, ручками), їжею та особистими речами один з одним.

Харчування учнів організовується таким чином, щоб відстань між столами становила не менше 1,5 м та розміщення за столом було не більше 4-х осіб.

Підвезення учасників освітнього процесу здійснюється за таких умов:

  • всі пасажири транспортного засобу перебувають у захисних масках і гумових рукавичках;

  • при посадці до транспортного засобу необхідно провести дезінфекцію рук (зі вмістом спирту не менше 60%).

  • вхід до салону автотранспорту при наявності засобів індивідуального захисту (респіратора або захисної маски);

  • перевезення пасажирів здійснювати у межах кількості місць для сидіння.

 

Ранкове приймання дитини до дошкільного навчального закладу (відділення) проводить вихователь групи на території закладу за межами його будівлі. Батьки та супроводжуючі особи повинні одягати респіратор або захисну маску (у тому числі саморобну), так, щоб були покриті ніс та рот. Очікування на території повинно бути обмежено.

 

(Витяг з наказу ВО БЦ РДА «Рекомендації щодо організації роботи закладів загальної середньої, позашкільної освіти, районного інклюзивно-ресурсного центру закладів дошкільної освіти та дошкільних відділень у складі НВО та НВК Білоцерківського району у 2020/2021 навчальному році»)

 

Щодо коронавірусної інфекції!

Коронавіруси - це велика сім'я респіраторних вірусів, які можуть викликати захворювання: від звичайної застуди до важкого гострого респіраторного синдрому.

Як повідомляється на сайті Міністерства охорони здоров'я, основними клінічними ознаками та симптомами коронавірусу є лихоманка та утруднене дихання.

У разі появи симптомів, що свідчать про гострі респіраторні захворювання під час подорожі або після нього, туристам рекомендується звернутися до лікаря і надати відомості про історію подорожей.

Стандартні рекомендації ВООЗ для широкого загалу щодо зменшення впливу і передачі ГРВІ:

- часто мийте руки або обробляйте дезінфікуючими засобами;

- під час кашлю та чхання прикривайте рот і ніс паперовою хусткою. Використану хустку слід негайно викинути і помити руки;

- уникайте тісного контакту з усіма, хто має лихоманку і кашель;

- якщо є підвищена температура тіла, кашель і утруднене дихання, скоріше зверніться до лікаря і повідомте йому попередню історію подорожей;

- відвідуючи ринки в районах, в яких зараз фіксуються випадки нового коронавірусу, уникайте контакту з живими тваринами і поверхнями, які контактують з тваринами;

- не вживайте в їжу сирі або недостатньо термічно оброблені продукти тваринного походження. З сирим м'ясом, молоком і т.п. слід поводитися обережно.

Додатково  

     https://moz.gov.ua/koronavirus-2019-ncov

Як розбудити дитину до школи.

Ваш школяр тяжко прокидається, а це не додає гарного настрою ні вам, ні йому?

Візьміть до уваги три поради – і вранішнє пробудження вашої дитини стане принаймні легшим, а надалі і швидшим.

 

Порада перша. Прокидайтесь самі в гарному настрої, адже значно приємніше розбудити дитину ніжним словом, ніж грізним окриком. Вмикайте зранку радіо чи музичний канал – це допоможе вашій сім’ї зарядитись енергією на весь день.

Порада друга. Складайте речі та шкільний одяг завчасно, ще звечора. Це економить силу-силенну часу зранку і дає можливість приділити більше уваги дитині. Адже, безумовно, ввечері у вас на це заняття буде значно більше часу, ніж вранці.

Порада третя. Дотримуйтесь режиму дня. Якщо школяр кожного дня засинатиме в один і той самий час, то його біологічний будильник і будитиме його в один і той самий час. Але не забувайте про те, що школяреві треба спати повноцінних вісім годин на добу, тоді він краще вчитиметься у школі та відмінно засвоюватиме новий матеріал.

Як навчити дитину фінансової відповідальності

Найкращим показником майбутньої фінансової успішності ваших дітей є не результати освітніх тестів або рівень IQ. Набагато важливіше, як довго вони здатні протриматися, перш ніж з’їсти цукерку.

Дослідник з Стенфорда Уолтер Мішел почав досліджувати довготривалий вплив відстроченого винагороди у 1960-і роки. Він вивчав здатність 4-річних дітей утриматися від того, щоб негайно накинутися на солодощы, що лежать перед ними. Команда Мішель просила дітей не їсти залишену на столі цукерку 15 хвилин — час, на який дорослі залишали кімнату. Тоді, казали дітям, вони зможуть з’їсти не одну цукерку, а дві. Як очікувалося, деякі діти негайно з’їдали свою порцію. Деякі терпіли деякий час, але все ж піддавалися спокусі. І лише небагато могли висидіти всі 15 хвилин.

Яка взагалі різниця?

Мішель спостерігав за цими дітьми, поки вони не закінчили школу. Він виявив, що здатність чекати відстроченої винагороди у малому віці обертається більш високими доходами, успішними шлюбами, кращими кар’єрами, здоров’ям і, загалом, більш повноцінним життям. Ті, хто швидко проковтував свої солодощі в дитинстві, так і не навчилися керувати поривами і демонстрували поведінкові проблеми. Дослідження показало, що діти, які витерпіли 15 хвилин, набрали набагато більше балів в освітніх тестах, ніж ті, хто з‘їв свої солодощі через 30 секунд.

Як батьки (мій син тільки недавно навчився ходити) ми, очевидно, хочемо закріпити важливі уроки, такі, як цей, про цінність відстроченої винагороди. Досвід, а не лекції — кращий спосіб донести до дитини суть проблеми. Ось дві прості ідеї, які допоможуть вашим дітям вивчити цей важливий урок:

Як навчити дитину чекати відстрочену винагороду?

Спосіб №1. Робимо заощадження

Давайте своїм дітям справжні гроші. У книзі «Виховання правильного ставлення до грошей у дітей» Джудіт Брайлс радить батькам забезпечувати дітям реальний досвід поводження з грошима. Вона пропонує заохочувати дітей, щоб вони відкладали 20-25% від усіх грошей, які отримують на кишенькові витрати, за роботу або в якості подарунків. Решту вони можуть витрачати, нехай і не без обмежень, накладених здоровим глуздом.

Одна з наших тренерів з фінансів з моменту, коли її два сини пішли у п’ятий клас, кожного тижня давала їм на кишенькові витрати стільки доларів, скільки їм було років. Від них вимагали відкласти половину, а решту вони могли використовувати на предмети особистої гігієни, розваги і подарунки. Якщо вони йшли в кіно, квиток купували самі.

Мати помітила, що її діти стали самі ходити в перукарню, продавати свої старі відеоігри в рахунок купівлі нових і уникати нових дорогих релізів. Здавалося, діти з задоволенням розтягували свої гроші, і матері подобалося, що у неї вони більше не просили.

Не важливо, заробляють діти гроші або отримують їх на кишенькові витрати, повна відповідальність за те, як їх витрачати, дасть їм можливість дізнатися про наслідки свого вибору. Якщо дозволити їм помилятися, вони дізнаються, чому важливо відкладати заощадження і що буває, коли накопичень немає.

Спосіб №2. Список бажань

Навчайте дітей чекати. Відстрочена винагороду вчить дітей контролювати свої емоції. Один із способів добитися цього — використовувати «список бажань».

У Даніель Агіар, засновниці і виконавчого директора My Smart Budget, був син, який часто відчував імпульсивне бажання що-небудь купити. Вона розуміла, що якщо він почекає тиждень-другий, то об’єкт його бажань зміниться. Так народилася ідея «списку бажань». Він складав список речей, які хоче, і, якщо через два тижні на першому місці залишалося те ж саме, йому дозволяли це купити.

Хлопчик навряд чи розумів, що його вчать керувати своїми емоціями. Але з часом він виробив у себе терпіння, необхідне, щоб приймати обґрунтовані фінансові рішення.

Мій власний син — просто чудо (так, я необ’єктивна), і я знаю, наскільки сильна спокуса потурати кожному його бажанням. Але, в на кінець-кінцем, я розумію, що ми обидва отримаємо більшу винагороду, якщо через кілька років я зможу залишити його в кімнаті одного і, повернувшись, знайти незайману тарілку солодощів.

Підготувала Н.В.Плавайко

Календар
«  Вересень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


Переклад


Всі новини освітнього порталу Педпреса

Copyright MyCorp © 2020
Створити безкоштовний сайт на uCoz